Helpdeskmedewerker ICT

40 uur per week
Hoofdkantoor 's-Hertogenbosch

Appèl, een informele Bossche cateraar én moederbedrijf van Markies Catering, SAB Catering en Zo-Vital Onderwijscatering, zoekt per direct een enthousiaste helpdeskmedewerker ICT voor 40 uur per week. Sociaalvaardig, stressbestendig, met een enorme passie voor ICT én eten en drinken? Dan zou jij zomaar eens jouw ICT carrière kunnen voortzetten binnen Appèl Holding!

Samen met twee collega’s vorm jij het ICT-team, dat fungeert als aanspreekpunt voor collega’s door het hele land. Jullie zijn dé helpdesk voor de 100 stafmedewerkers en 1.500 locatiemedewerkers. Jij beheert het omvangrijke informatiesysteem en zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt, zowel op het hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch als op de 600 cateringlocaties. Snel schakelen en oplossingsgericht werken is hier aan de orde van de dag!

De collega’s van het hoofdkantoor sturen tickets in voor uiteenlopende vragen. Bijvoorbeeld wanneer de computer, telefoon of printer niet (goed) werkt, ze een nieuw programma willen activeren, of toegang wensen tot een bepaald systeem met specifieke rechten. Met jouw ICT-kennis, communicatieve vaardigheden én creativiteit los jij vliegensvlug ad hoc taken op.

Ook telefonisch weet jij vaktermen perfect te vertalen in bruikbare instructies om problemen op een externe locatie te verhelpen. Met een flinke portie gedrevenheid en sterk staaltje teamwork zorgen jullie ervoor dat overal in het land hulp wordt geboden voor ICT-vraagstukken. Je zult regelmatig naar cateringlocaties rijden om ter plekke problemen op te lossen of nieuwe zaken te installeren. Dat maakt deze job extra afwisselend!

Welke taken staan er op het dagmenu?

  • Dagelijks beheer van de service desk;
  • Onderhoud hard- en software;
  • Aanspreekpunt voor collega’s;
  • Schakel tussen organisatie en IT-partner;
  • Overleg met interne afdelingen;
  • Incidenten- en klachtafhandeling;
  • Vastlegging en documentatie;
  • Signaleren, informeren en communiceren.

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?

  • Je hebt een ICT opleiding afgerond, mbo niveau 3 en/of 4;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring met Windows Server 2012 R2 en/of 2016, Windows 10, Virtualisatie (Hyper-V, VMware, vSphere en netwerktechnologieën).
  • Kennis van AFAS is een pré;
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig en kan jouw kennis goed overbrengen;
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en houdt van afwisseling;
  • Je bent stressbestendig en deinst niet terug van ad hoc taken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent woonachtig in (de omgeving van) ’s-Hertogenbosch;
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Wat serveert Appèl Holding?

  • Per direct een functie als helpdeskmedewerker ICT;
  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Twee gedreven directe ICT-collega’s;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een takenpakket met verantwoordelijkheid, vrijheid en uitdaging;
  • Een informele en energieke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Hongerig geworden naar deze baan als helpdeskmedewerker ICT?
Ben jij klaar voor deze uitdaging? Kom ons team versterken! Reageer direct via onderstaande button en stuur jouw cv en motivatie naar ons toe. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Wij zijn op alle werkdagen tussen 14.00 en 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 129.

meer vacatures

Meer vacatures?

Meer vacatures?

Top