Helpdeskmedewerker ICT

40 uur per week
Hoofdkantoor
's-Hertogenbosch

Hey enthousiaste ICT held, mag ik even jouw aandacht? Appèl Holding, het moederbedrijf van Markies Catering, biedt per direct een uitdagende functie als helpdeskmedewerker ICT voor 40 uur per week. Sociaalvaardig, leergierig, met een enorme passie voor ICT én lekker eten en drinken? Dan zou jij zomaar eens op ons hoofdkantoor passen!

Jij zorgt er samen met jouw twee collega’s voor dat alles op het gebied van ICT en systeembeheer vlekkeloos verloopt, zowel op het hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch als op de meer dan 600 horeca- en cateringlocaties door heel Nederland. Als helpdeskmedewerker ICT ben jij hét aanspreekpunt voor alle deze medewerkers.

Met jouw ICT-kennis, communicatieve vaardigheden én creativiteit los jij vliegensvlug ad hoc taken op.

Op ons hoofdkantoor werken dagelijks ongeveer 120 gedreven mensen. Zij komen naar je toe als hun PC, telefoon of printer niet (goed) werkt, ze een nieuw programma willen activeren, of toegang wensen tot een bepaald systeem. Jij lost het op! Ook telefonisch weet jij vaktermen perfect te vertalen in bruikbare instructies om problemen op een externe locatie te verhelpen.

Met een flinke portie gedrevenheid en sterk staaltje teamwork zorg jij er samen met jouw directe collega’s voor dat het IT beleidsplan wordt gewaarborgd en nageleefd. Daarnaast zijn er nog veel afwisselende taken waardoor geen dag hetzelfde is als helpdeskmedewerker ICT bij Appèl.

Welke taken staan er op het dagmenu?

  • Het verzorgen van eerstelijns support;
  • Optreden als schakel tussen 1e en 2e lijn support bij storingen
  • Meedenken in het leveren van structurele oplossingen voor problemen.
  • Registreren, beoordelen, prioriteren en inplannen van meldingen.
  • Zelfstandig onderzoeken en herstellen van incidenten en problemen met betrekking tot eindgebruikers, cateringlocaties, werkplekken, servers en cloud omgevingen;
  • Onderhoud van hard- en software;
  • Backoffice beheer van kassasystemen;
  • Schakel tussen organisatie, IT-partner en leveranciers.

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?

  • Je hebt een ICT opleiding afgerond op MBO niveau 3 en/of 4;
  • Je hebt ervaring met Windows Server, Netwerk infrastructuren, Office365, Office toepassingen, Windows 10 en Windows 11
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig en kan jouw kennis goed overbrengen op collega’s;
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en houdt van afwisseling;
  • Je bent nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen binnen ICT;
  • Je beschikt over een rijbewijs B;
  • Je bent stressbestendig en houdt van ad hoc taken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt naast passie voor ICT ook passie voor eten en drinken.

Wat serveert Appèl?

  • Per direct een functie als Helpdeskmedewerker ICT
  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een takenpakket met veel verantwoordelijkheid, vrijheid en uitdaging;
  • Informele en energieke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Hongerig geworden naar deze baan als Helpdeskmedewerker ICT?
Ben jij klaar om jouw carrière te lanceren? Kom dan ons team versterken! Reageer direct via onderstaande button en stuur jouw cv en spetterende motivatie naar ons toe. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Wij zijn op alle werkdagen tussen 14.00 en 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 129.

meer vacatures

Meer vacatures in de onderwijscatering?

Medewerker schoolkantine

12-24 uur per week
Noord-Brabant
Top