Medewerker beheer ICT

40 uur per week
Hoofdkantoor 's-Hertogenbosch

Hey enthousiaste, startende ICT held, mag ik even jouw aandacht? Appèl, een informele en dynamische Bossche cateraar én moederbedrijf van Markies Catering en SAB Catering, biedt per direct een uitdagende functie als medewerker beheer ICT voor 40 uur per week. Sociaalvaardig, leergierig, met een enorme passie voor ICT én lekker eten en drinken? Dan zou jij zomaar eens jouw ICT carrière kunnen starten op ons hoofdkantoor! Samen met nog twee collega’s vorm je het talentvolle ICT-team, dat fungeert als aanspreekpunt voor collega’s door het hele land. In deze functie beheer je het omvangrijke informatiesysteem en zorg je ervoor dat alles vlekkeloos verloopt, zowel op het hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch als op de 600 cateringlocaties. Snel schakelen en oplossingsgericht werken is hier aan de orde van de dag!

Op ons gloednieuw hoofdkantoor werken dagelijks ongeveer 100 gedreven mensen. Deze collega’s komen naar jou toe als hun computer, telefoon of printer niet (goed) werkt, ze een nieuw programma willen activeren, of toegang wensen tot een bepaald systeem. Met jouw ICT-kennis, communicatieve vaardigheden én creativiteit los jij vliegensvlug ad hoc taken op. Ook telefonisch weet jij vaktermen perfect te vertalen in bruikbare instructies om problemen op een externe locatie te verhelpen. Met een flinke portie gedrevenheid en sterk staaltje teamwork zorgen jullie samen voor een IT-beleidsplan dat optimaal gewaarborgd en nageleefd wordt. Daarnaast zijn er nog veel afwisselende taken waardoor geen dag hetzelfde is als medewerker beheer ICT bij Appèl.

Welke taken staan er op het dagmenu?

  • Applicatiebeheer;
  • Netwerkbeheer;
  • Onderhoud hard- en software;
  • Aanspreekpunt voor collega’s;
  • Schakel tussen organisatie en IT-partner;
  • Overleg met interne afdelingen;
  • Incidenten- en klachtafhandeling;
  • Dagelijks beheer van de service desk;
  • Signaleren, informeren en communiceren.

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?

  • Je hebt een ICT opleiding afgerond, mbo niveau 3 en/of 4;
  • Je hebt kennis van TCP/IP netwerken, routers en switches, Microsoft Windows Server 2012/2016, Microsoft SQL, Microsoft Exchange en Windows 10;
  • Je staat aan het begin van jouw ICT carrière (1 tot maximaal 3 jaar ervaring);
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig en kan jouw kennis goed overbrengen op collega’s;
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en houdt van afwisseling;
  • Je bent nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen binnen ICT;
  • Je beschikt over een rijbewijs B;
  • Je bent stressbestendig en houdt van ad hoc taken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent woonachtig in (de omgeving van) ’s-Hertogenbosch;
  • Je kunt goed samenwerken;
  • Je hebt naast passie voor ICT ook passie voor eten en drinken.

Wat serveren wij?

  • Per direct een functie als medewerker beheer ICT;
  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een takenpakket met veel verantwoordelijkheid, vrijheid en uitdaging;
  • Informele en energieke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Hongerig geworden naar deze baan als medewerker beheer ICT?
Ben jij klaar om jouw carrière te lanceren? Kom dan ons team versterken! Reageer direct via onderstaande button en stuur jouw cv en spetterende motivatie naar ons toe.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Wij zijn op alle werkdagen tussen 14.00 en 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 145.

meer vacatures

Meer vacatures?

Medewerker schoolkantine

12-24 uur per week
Noord-Brabant
Top