Tevredenheidsonderzoeken
Doorlopende gasttevredenheids- meting
Onze collega’s op locatie zijn voor onze gasten uiteraard het eerste aanspreekpunt. Zij staan dagelijks open voor feedback en reacties. Daarnaast ontvangt elke locatie komende maand posters voor op locatie met hierop een QR-code naar een korte online enquête. De feedback die we van de gasten ontvangen wordt direct teruggekoppeld aan de rayon- of accountmanager. Hij of zij zal hier samen met het cateringteam actie op ondernemen en de resultaten en opvolging met je delen tijdens jullie periodiek overleg. Ook gebruiken we deze feedback voor het verbeteren van onze concepten en dienstverlening in het algemeen. Het betreft een continue meting en de posters blijven dan ook gedurende onze dienstverlening op locatie aanwezig.
Grootschalig gasttevredenheids- onderzoek
Tevens wordt er op dit moment op een aantal locaties een grootschalig onderzoek uitgevoerd in samenwerking met onafhankelijk onderzoeksbureau Satys. Dit onderzoek loopt tot eind juni. Met dit onderzoek willen wij bedrijfsbrede en verdiepende inzichten verzamelen over de beleving van onze gasten. Door middel van een steekproef zijn er locaties voor het onderzoek geselecteerd. Mocht jouw locatie hiervoor geselecteerd zijn, dan heb je inmiddels bericht gehad. De bedrijfsbrede resultaten van dit onderzoek zullen we na de zomervakantie met je delen.